Latihan 24-26 Oktober 2008

Latihan intensif telah dijalankan dan akhirnya hampir semua tarian untuk Festival Tari Malaysia 2008 Zon I Sarawak sudah hampir siap. Cuma tarian kontemporari terpaksa diubah 80% dari yang asal.

[rockyou id=125543875&w=436&h=330]

Selain menari, aktiviti lain yang kami buat ialah masak-memasak untuk semua yang terlibat, seperti yang anda boleh lihat di atas. Jadi tidaklah tension menari semata-mata. Relaks sekejap dari rutin menari.

Selain itu, latihan untuk persembahan ‘Dia Datang’ oleh lebih 40 orang penari-penari SMK Lundu telah dijalankan, bersempena Majlis Graduasi Tingkatan 6 pada Sabtu hadapan (1 November 2008).

Published by

CKn

Just like another human being

2 thoughts on “Latihan 24-26 Oktober 2008”

  1. i’m so impressed…no wonder…u byk kaki dan tangan n pengikut..so smua kerja d delegate kan…so smua keja menjadi mudah…x mcm saya..ajar saya juga..jait saya juga..muzik saya juga…mengandam saya juga…nak mampus rasanya…thats y dulu saya teringin nak jd cikgu…supaya sayan bole pakai musician sekolah…bujat muzik sendiri spy org tak copy…then gunakkan student dr kelab ert utk jait kostum…yg dari KMT suruh buat props sbb memerlukan pertukangan..tp agaknya..saya xda rezeki dlm bidang cikgu..xpa la…anyway still juga aktif tgk org n bg support..muahaha

    VAMP: That’s the best thing about our school. Semua cikgunya sekepala & gila-gila juga. And ahli kelab semua rajin & berdedikasi walaupun sesetengahnya adalah simpanan dan penolong sahaja. So semua benda yg dibuat, jalan…. Kerjasama EXCELLENT! Sooo proud… Sigh sigh… :mrgreen:

Leave a Reply

